en fråga, ett svar

Matilda:
Hej! Jag undrar om du går på folkhögskola nu? Hur tycker du det är? Är det högt tempo/stressigt/svårt/enkelt/roligt? Eller hur är det? :) Jag funderar nämligen själv på att gå på folkhögskola då jag inte har något slutbetyg från gymnasiet... Du får gärna svara som en kommentar på det här inlägget!
Jag hoppas att du mår bra, kram!

Svar: Ja det gör jag! Folkhögskola är jättebra. Alla stöttar varandra och är supersnälla! Studierna går ut på självutveckling vilket jag tycker är underbart då vi alla är olika och har olika förutsättningar. Om du funderar på att läsa upp dina betyg/behörigheter så rekomenderar jag Folkhögskola varmt. Lycka till! <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack för svaret! <3 Det låter lovande, så det blir nog folkhögskola nästa höst för min del :)

2011-09-19 @ 12:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0