4.3.11


Jag skrev ut mig själv. Klarade inte mer.
Frukost: Sojayoghurt, quinoamüsli och blåbär

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tråkigt att det blev så :( Har också varit nära att göra det, men sedan bestämde jag mig för att bli friskskriven och nu är jag snart där. Hoppas det går bra i alla fall <3 och fin bild.

2011-03-04 @ 17:47:07
URL: http://mmatildass.blogg.se/
Postat av: Anna

Vi, dina läsare tror på dej! Var inte rädd för att få hjälp bara. (:

2011-03-04 @ 22:15:10
URL: http://annashealth.blogg.se/
Postat av: sofi

Ta massa hand om dig själv <3

2011-03-05 @ 16:49:15
URL: http://ugumugi.blogg.se/
Postat av: Björn

Sojayoghurt? Jag kan inte bestämma vad du ska äta, men jag har följt din blogg ett tag nu och blivit berörd av din historia och mitt tips till dig är att du skippar den där vegansvältkosten och satsar på rejäla traditionellt beprövade födoämnen som man inte behöver trycka i sig så mycket av för att bli mätt och närd.



Ägg, smör, kött, fisk, olivolja etc. Riktiga, feta mjölkprodukter är att föredra framför sönderprocesserade veganalternativ. Men jag vill även säga att det finns inget rätt eller fel. Det finns bara val och konsekvenser. Och ingen annan kan rädda dig. Bara du kan göra det valet och handla därefter.



Sköt om dig.

2011-03-07 @ 19:33:44
Postat av: Rickard

Till Björn: Eftersom att Emmelie är den djur och miljövän hon är så skulle hon helt enkelt inte må bra psykiskt av att äta animalier. Sen så låter det på dig som att du inte har så bra koll på hur bra vegankosten faktiskt är. Du får ju också tänka på att ett byte till t.ex rött kött nu när hennes kropp inte är så stark är en väldigt dålig idé pga chocken som skulle uppstå.



Kan inte du höra av dig till mig Emmelie? Fick du mitt nya nummer? 0730634473

2011-03-07 @ 22:33:29
Postat av: dice

snälla lilla du, fall inte tillbaks.. jag vet hur det är, men det blir inte lättare nästa gång.. fortsätt kämpa.

2011-03-08 @ 00:23:26
Postat av: Line

Känner verkligen med dig, det måste vara allt annat än lätt att vara där du är.



Undrar i alla fall bara vad du äter för sojayoghurt? Alpros naturella eller någon smaksatt variant? Eller ett annat märke? Klurar lite på vilken som är godast, har bara smakat Alpros naturella, men fick höra att den ska man ha i matlagning & inte till frukost. Så därför frågar jag dig vad du föredrar!



Ta hand om dig.

2011-03-27 @ 11:21:39
URL: http://lamelama.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Nice sida! Hur länge har du haft din sida?

2011-07-19 @ 02:04:45
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0