Parallel Universe



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fantastiskt fin bild,med inslag av en dröm,Tycker du är så vacker och beundransvärd,all lycka är du värd ; )Kram Toto

2011-07-18 @ 05:45:25
Postat av: D

Vill bara säga att jag tror på dig. Jag har själv känt som du, att jag bara vill försvinna, bara vill plåga mig själv för att bevisa för mig hur värdelös jag var. Mitt lägsta BMI var 13,4. Hade sond, riktigt taskiga hjärtslag och njurar som inte funkade alls i princip. Jag tog mig ur det, det tog år.. Men kunde jag kan du också. Du är så mycket starkare än vad du tror, och dessutom märks det att du är väldigt intelligent...! Vi är många som tror på dig, du är betydelsefull. Folk följer din blogg för att de bryr sig om dig och hur du mår, fast vi inte ens känner dig. Hoppas att ditt inre kaos tar slut snart, önskar dig all lycka som går att få!

Kram!

2011-07-19 @ 20:20:44
Postat av: Anna

Jag såg dig i tidningen idag, du såg jättevacker ut!

2011-07-21 @ 09:48:56
Postat av: Emmélie

Anna:



Jag tror faktiskt inte att jag såg så fin ut i tidningen efter en sömnlös natt och 2 långa möten innan! Men tack ändå!

2011-07-21 @ 19:01:15
Postat av: Jessica

Länge sedan du uppdaterade. Hur mår du? Hur går det för dig?

2011-08-05 @ 23:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0