Höst ♥ te-tips

Det börjar bli riktigt kallt ute nu. Vinden biter i kinderna och det börjat mörkna ganska tidigt iallfall. Hösten smyger sig på, sakta men säkert. Lika bra att börja titta efter en riktigt varm jacka, för jag känner på mig att jag kommer frysa reält i vinter.

Igår köpte jag ett underbart vitt te med aprikos/fläder från London Tea som jag verkligen tycker att ni ska prova. Riktigt gott att värma sig med en kylig morgon tillsammans med en skål med gröt. Mys!

Jag hoppas ni haft en skön helg trots vädret. Klä er varmt & ät hälsosamt!

Kommentarer
Postat av: Molly

jag håller med dig om att det teet är gott :) london tea har många goda teer, har du testat den med mint, mynta och jordgubb? om inte så kan det rekommenderas.



du får ha en bra dag! kram

2010-09-27 @ 07:30:48
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Emmélie

Visst är det! Det med mint och jordgubb stod jag och funderade på först men tog detta. Får bli nästa gång då! :) Tack detsamma Molly!

Kram

2010-09-28 @ 19:49:14
URL: http://lovehealth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0