cauchemar

Frosten river på rutan. En underlig varelse i fosterställning med iskalla fötter och händer. Ett sprakande hav av glitter bakom ögonlock som svider. Jag har ångest, oro och panik. Men jag har ingen ork, ingen kraft till att fly. Finns inga spärrar från onda tankar.

Jag har fått sluta med mina mediciner och det känns så otroligt hårt. Min kropp klarar inte av tabletterna och jag klarar inte av mig själv..

I natt drömde jag om "sondmaten", hur jag tvingas dricka sond-välling tills jag spyr. Hur den gråa vätskan rinner ner för hakan och över min kropp för att jag inte hinner svälja. "DRICK SNABBARE! DRICK!" hör jag röster.

Sen vaknar jag, kan inte andas, känner låtsaslukten ifrån välling, mår illa och har värk i magen..

Såg luciasång på tv'n imorse, började gråta direkt..

Kommentarer
Postat av: sofi

tänker på dig, kramar!

2010-12-13 @ 21:33:14
URL: http://ugumugi.blogg.se/
Postat av: Andreas

Kämpa på Emeli. Hoppas allt blir bättre snart.

2010-12-14 @ 00:49:37
Postat av: Andreas

Kämpa på Emeli. Hoppas allt blir bättre snart.

2010-12-14 @ 00:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0